02 jun Backoffice/sales supportmedewerker
Beschrijving:
Binnen deze verantwoordelijke en veelzijdige functie ben jij de spin in het web als het gaat om de complete order invoer en daarbij behorende communicatie. Ook kan een accountmanager je vragen om te ondersteunen bij het verzorgen van commerciële acties.
Als Backoffice/sales supportmedewerker bij Schréder werk je nauw samen met de verkoopadviseurs, collega’s van Inkoop en Logistiek, administratie en de KAM-manager.
Het huidige team bestaat uit vijf commercieel medewerkers en een manager. Zowel de interne- als de externe klant staan bij jou centraal. Bij Schréder sta je er niet alleen voor. De onderlinge communicatie is van essentieel belang. Elkaar helpen waar nodig, de kracht van het team zorgt namelijk voor het succes!
Wat wordt geboden
Schréder kent uitstekende arbeidsvoorwaarden, o.a. premievrij pensioen en 31 vakantie dagen
Schréder is een toonaangevend en financieel gezonde organisatie, welke veel waarde hecht aan de ontwikkeling van medewerkers o.a. door het up to date houden van vakkennis door het volgen van trainingen, opleidingen en cursussen.
Je neemt mee
Jij bent proactief, open, communicatief vaardig en professioneel. Door je ervaring weet je prioriteiten te stellen bij het verwerken van de offerte- en orderstroom. Je werkt accuraat en denkt mee in oplossingen. Verder ben je flexibel en dienstverlenend en heb je een commerciële drive.
- Je hebt een MBO niveau 4 door opleiding of ervaring;
- Je bent te typeren als leergierig en energiek
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift
Gegevens:
Locatie: Rhenen
Functie groep: Commerciële binnendienst
Contactpersoon:
Naam: Edwin Vriens
Email: edwin.vriens@jobmatchers.nl
Tel: +31614959091